Κριτική Επιτροπή
Τις υποψηφιότητες στα Content Marketing Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ
Bill Stathopoulos
Jury President Content Marketing Awards 2025
CEO, SalesCaptain
Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής
Χριστίνα Βακαλοπούλου
Digital Copywriter, The Newtons Laboratory
Τάσος Βελιάδης
Chief Strategist, Socialab
Ελισσάβετ Βούρτσα
Content & Production Manager, Kotsovolos
Τάνια Γιακουμάκη
Γενική Διευθύντρια, Curious Ahead
Κωνσταντίνα Γιάννη
Social Media & Influencers Director, BBDO
Αλέξανδρος Ι. Δελλασούδας
Marketing Director, Rolco ΒΙΑΝΙΛ Α.Ε.
Κατερίνα Δημητρακοπούλου
Managing Director, SCL Mellon
Αργυρώ Ζαχαρίου
Content Director, DDB
Γιώργος Καλαντζής
Managing & Creative Director,
rewize agency
Θανάσης Καμέας
Founder & CEO, Plushost
Δημήτρης Κανέλλης
Creative Technologist, Imperius
Σία Καρέτα
Business Unit Director,
4 Wise Monkeys
Μαριάννα Κωνσταντέλλου
Senior Account & Production Manager, INTERWEAVE
Νάνσυ Κωστακοπούλου
Account Director, Athens Coconut
Άρτεμις Λαμπρινίδη
Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Όμιλος Εταιρειών ΟΤΕ
Bίκυ Λεβέντη
Group Director, Digitas, Publicis Groupe
Γρηγόρης Μπάτης
Content & Product Director,
Liquid Media
Nίκος Μπρούμας
Chief Creative Strategist, Relevance
Πέτρος Ντόκος
Founder, Creative Director, Reach
Νίκος Ξυδάς
Founder, Humble
Ανδρέας Παναγάκης
Creative Director, SolidHavas
Βάλια Παπασπύρου
Director Global Demand Center, Unit4
Χρυσάνθη Παπασταφίδα
Head of Creative, DOPE
Nίκος Παρχαρίδης
Managing Director, Vitamin Media
Σάντυ Πάσχου
Global Account Director, TikTok
Ευθύμιος Σαββάκης
Co-Founder & CEO, QUENVO
Κατερίνα Σπηλιοπούλου
Head of Social Media, Sleed
Δήμος Σταθάτος
Chief Content Officer, Digital Minds
Κατερίνα Τριγώνη
Ιδρύτρια, Content Producer & Strategist, Contentum
Πίμη Φασούλα
Διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing, Alpha TV
Γιάννης Φούντης
Growth Marketing Manager, Lifebit
Βάσω Φραγκούδη
Chief Business Officer, Advengers
Μαρία Χατζόγλου
Digital Marketing Specialist, Piraeus
Έλενα Χουλιάρα
Managing Director, The Kompany
Tips Κριτικής Επιτροπής Content Marketing Awards 2024
“Οι περισσότερες συμμετοχές δίνουν έμφαση στο δημιουργικό κομμάτι. Μην παραλείψετε να παρουσιάσετε τα αποτελέσματα που έφερε η καμπάνια σας, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα metrics. Δείξτε μας πώς το content σας άγγιξε το κοινό σας και ενέπνευσε την αλλαγή.”
Bill Stathopoulos, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Co-founder & CEO, SalesCaptain
Bill Stathopoulos, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Co-founder & CEO, SalesCaptain
“Θέλω να δω δουλειές που κατάφεραν να αγγίξουν την κοινωνία και τον καταναλωτή και όχι απλά να κερδίσουν likes, αλλά να μοιραστούν και να σχολιαστούν από τον κόσμο.”
Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
“Κάθε συμμετοχή είναι η “ιστορία” σας, αφηγηθείτε την όσο πιο απλά και στοχευμένα γίνεται, χωρίς επαναλήψεις. Δημιουργήστε ένα storytelling για το πώς συνδέσατε strategic insights με τη δημιουργική σας ιδέα και φέρατε τα επιθυμητά αποτελέσματα.”
Σία Καρέτα, Group Account Director, 4 Wise Monkeys
Σία Καρέτα, Group Account Director, 4 Wise Monkeys
“Περιεχόμενο με στρατηγική προσέγγιση. Περιεχόμενο aligned με το brand, relevant με το περιβάλλον, την εποχή και με ουσιαστική αξία για τον χρήστη. Κυρίως αναζητώ περιεχόμενο που έρχεται να απαντήσει σε μία πραγματική ανάγκη του κόσμου από την ενημέρωση και την εκπαίδευση μέχρι την ψυχαγωγία και την έμπνευση.”
Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote
Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote
“Θα ήθελα να είναι ευδιάκριτο με απλά λόγια το γιατί έκαναν αυτό που έκαναν.Χωρίς εφυολογήματα, δύσκολες “μαρκετινιστικες” λέξεις και μπερδεμένες έννοιες. Ένα καθαρό γιατί.”
Στέλιος Νικολακάκης, Business Unit Director, Advengers
Στέλιος Νικολακάκης, Business Unit Director, Advengers
“Δημιουργικότητα, έξυπνη χρήση social environment και data-driven thinking. Η απόλυτη συμμετοχή θα πρέπει να τα συνδυάζει όλα.”
Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director, DOPE
Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director, DOPE
“Περιμένω να δω entries με real life examples για το πώς ξεπεράστηκαν διάφορες προκλήσεις όταν δουλευόταν η καμπάνια, ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και πώς κατάφεραν πιο συγκεκριμένα και με ακρίβεια να φτάσουν στο content campaign που καταθέτουν για το βραβείο και τα αποτελέσματα που έφερε αυτή η καμπάνια.”
Σάντυ Πάσχου, Business Director, Mindshare Worldwide
Σάντυ Πάσχου, Business Director, Mindshare Worldwide