Ενημερώσου Πρώτος/η για τα Content Marketing Awards 2026

Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα Content Marketing Awards αξιολογεί κριτική επιτροπή με καταξιωμένα στελέχη από τις σημαντικότερες εταιρείες της αγοράς.
Προεδρος Επιτροπhς αξιολογησησ

Bill Stathopoulos

Jury President Content Marketing Awards 2025
CEO, SalesCaptain

Τα Μέλη της Κριτικής Επιτροπής

vakalopoulou

Χριστίνα Βακαλοπούλου

Digital Copywriter, The Newtons Laboratory
veliadis

Τάσος Βελιάδης

Chief Strategist, Socialab
bourtsa

Ελισσάβετ Βούρτσα

Content & Production Manager, Kotsovolos
giakoumaki

Τάνια Γιακουμάκη

Γενική Διευθύντρια, Curious Ahead
gianni

Κωνσταντίνα Γιάννη

Social Media & Influencers Director, BBDO
dellasoulas

Αλέξανδρος Ι. Δελλασούδας

Marketing Director, Rolco ΒΙΑΝΙΛ Α.Ε.
dimitrakopoulou

Κατερίνα Δημητρακοπούλου

Managing Director, SCL Mellon
zaxariou

Αργυρώ Ζαχαρίου

Content Director, DDB
kalatzis

Γιώργος Καλαντζής

Managing & Creative Director,
rewize agency
kameas

Θανάσης Καμέας

Founder & CEO, Plushost
kanellis

Δημήτρης Κανέλλης

Creative Technologist, Imperius
kareta

Σία Καρέτα

Business Unit Director,
4 Wise Monkeys
konstantellou

Μαριάννα Κωνσταντέλλου

Senior Account & Production Manager, INTERWEAVE
kostakopoulou

Νάνσυ Κωστακοπούλου

Account Director, Athens Coconut
labrinidi

Άρτεμις Λαμπρινίδη

Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Όμιλος Εταιρειών ΟΤΕ
lebenth

Bίκυ Λεβέντη

Group Director, Digitas, Publicis Groupe
batis

Γρηγόρης Μπάτης

Content & Product Director,
Liquid Media
BROUMAS

Nίκος Μπρούμας

Chief Creative Strategist, Relevance
dokos

Πέτρος Ντόκος

Founder, Creative Director, Reach
ksidas

Νίκος Ξυδάς

Founder, Humble
panagakis_

Ανδρέας Παναγάκης

Creative Director, SolidHavas
papaspyrou

Βάλια Παπασπύρου

Director Global Demand Center, Unit4
papastafida

Χρυσάνθη Παπασταφίδα

Head of Creative, DOPE
parxaridis

Nίκος Παρχαρίδης

Managing Director, Vitamin Media
paschou

Σάντυ Πάσχου

Global Account Director, TikTok
savvakis_

Ευθύμιος Σαββάκης

Co-Founder & CEO, QUENVO
spiliopoulou

Κατερίνα Σπηλιοπούλου

Head of Social Media, Sleed
stathatos

Δήμος Σταθάτος

Chief Content Officer, Digital Minds
trigoni

Κατερίνα Τριγώνη

Ιδρύτρια, Content Producer & Strategist, Contentum
fasoula

Πίμη Φασούλα

Διευθύντρια Επικοινωνίας & Marketing, Alpha TV
foundis

Γιάννης Φούντης

Growth Marketing Manager, Lifebit
fraggouli

Βάσω Φραγκούδη

Chief Business Officer, Advengers
chatzoglou

Μαρία Χατζόγλου

Digital Marketing Specialist, Piraeus
chouliara

Έλενα Χουλιάρα

Managing Director, The Kompany

Tips Κριτικής Επιτροπής Content Marketing Awards 2024

“Οι περισσότερες συμμετοχές δίνουν έμφαση στο δημιουργικό κομμάτι. Μην παραλείψετε να παρουσιάσετε τα αποτελέσματα που έφερε η καμπάνια σας, χρησιμοποιώντας συγκεκριμένα metrics. Δείξτε μας πώς το content σας άγγιξε το κοινό σας και ενέπνευσε την αλλαγή.”

Bill Stathopoulos, Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Co-founder & CEO, SalesCaptain
“Θέλω να δω δουλειές που κατάφεραν να αγγίξουν την κοινωνία και τον καταναλωτή και όχι απλά να κερδίσουν likes, αλλά να μοιραστούν και να σχολιαστούν από τον κόσμο.”

Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist, Socialab
“Κάθε συμμετοχή είναι η “ιστορία” σας, αφηγηθείτε την όσο πιο απλά και στοχευμένα γίνεται, χωρίς επαναλήψεις. Δημιουργήστε ένα storytelling για το πώς συνδέσατε strategic insights με τη δημιουργική σας ιδέα και φέρατε τα επιθυμητά αποτελέσματα.”

Σία Καρέτα, Group Account Director, 4 Wise Monkeys
“Περιεχόμενο με στρατηγική προσέγγιση. Περιεχόμενο aligned με το brand, relevant με το περιβάλλον, την εποχή και με ουσιαστική αξία για τον χρήστη. Κυρίως αναζητώ περιεχόμενο που έρχεται να απαντήσει σε μία πραγματική ανάγκη του κόσμου από την ενημέρωση και την εκπαίδευση μέχρι την ψυχαγωγία και την έμπνευση.”

Άρτεμις Λαμπρινίδη, Head of Digital Marketing, Telcos & New Business, Cosmote
“Θα ήθελα να είναι ευδιάκριτο με απλά λόγια το γιατί έκαναν αυτό που έκαναν.Χωρίς εφυολογήματα, δύσκολες “μαρκετινιστικες” λέξεις και μπερδεμένες έννοιες. Ένα καθαρό γιατί.”

Στέλιος Νικολακάκης, Business Unit Director, Advengers
“Δημιουργικότητα, έξυπνη χρήση social environment και data-driven thinking. Η απόλυτη συμμετοχή θα πρέπει να τα συνδυάζει όλα.”

Χρυσάνθη Παπασταφίδα, Creative Director, DOPE
“Περιμένω να δω entries με real life examples για το πώς ξεπεράστηκαν διάφορες προκλήσεις όταν δουλευόταν η καμπάνια, ώστε να μπορούμε να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και πώς κατάφεραν πιο συγκεκριμένα και με ακρίβεια να φτάσουν στο content campaign που καταθέτουν για το βραβείο και τα αποτελέσματα που έφερε αυτή η καμπάνια.”

Σάντυ Πάσχου, Business Director, Mindshare Worldwide